  • Data: 2007-10-02 14:28:41
    Temat: Re: Rozliczenie ze Skarbowym
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tu jest problem, bo rodzice byli w konflikcie, ale nie po rozwodzie.
    Mama wpłaciła bratu na konto swoje oszczędności, (bo bała się, że tata je
    przehula) którymi on po jej śmierci się ze mną podzilił (wpłacając czasami
    na konto, a czasami z konta do ręki)i stąd była część mojego dochodu.
    Większa część jednak była od ojca, który zrobił mi przelew i ja dokładając
    resztę, którą przeznaczyłam na mieszkanie.
    Nie mam żadnych umów-darowizn czy pożyczek. Nie wiem czy mogę z wsteczną
    datą to stworzyć.
    A rodzice nie żyją, więc ewentualne czepianie się do nich przez us nie
    wchodzi w grę. Oni tej kasy nie ukradli tylko zgromadzili przez 30 lat
    pracy.