  • Data: 2003-01-06 17:56:44
    Temat: Re: Rozliczenie wspólne małżonków
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik moli napisał:

    > No to ja mam jeszcze jedno pytanie. Czy moge sie rozliczyc wspolnie z
    > mezem jesli jestesmy zameldowani w roznych miejscach (podlegamy pod
    > rozne US), czyli oficjalnie nie prowadzimy wspolnego gospodarstwa
    > domowego?

    Owszem. Ustawa nic nie mówi o wspólnym gospodarstwie.
    Małżeństwo musi trwać cały rok i musi istnieć wpólnośc małżeńska. To
    wystarczy.
    No i jeszcze żadne z małzonków nie może osiągac przychodów
    opodatkowanych ryczałtem.
    Rozliczenie składacie do jednego z urzędów a do drugiego piszecie
    pisemko informujące że dana osoba rozlicza sie wspólnie z mężem/żona i
    gdzie została złożona wspólna deklaracja roczna.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl