    From: Konlin <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozliczenie kosztów mediów po zakupie mieszkania
    Date: Sun, 20 Mar 2005 00:17:28 +0100
    Sender: Konlin <>

    Sat, 19 Mar 2005 22:57:38 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, ania napisał(a):

    > Mam pytanie skoro objęcie mieszkania ma nastąpić w sierpniu, dalczego nie
    > było zastrzeżenia w umowie notarialnej że do czasu przejęcia mieszkania
    > koszty utrzymania ponosi sprzedający? Pozdrawiam

    Było takie zastrzeżenie. Pytanie, czy jak teraz mam szczegółowe rozliczenie
    to muszę się dogadywać ze sprzedającym czy mogę wymagać od zarządcy żeby
    wyliczył moje faktyczne koszty tylko od czasu przejęcia mieszkania i na
    własną rękę egzekwował od sprzedającego należności za wcześniejszy okres.

    pozdrawiam
    ki