eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczenie C.O - kto ma zapłacić, ja czy poprzedni własciciel ? › Re: Rozliczenie C.O - kto ma zapłacić, ja czy poprzedni własciciel ?
  • From: "Marek" <d...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozliczenie C.O - kto ma zapłacić, ja czy poprzedni własciciel ?
    Date: Fri, 31 Oct 2003 00:15:23 +0100

    Użytkownik "Piciuf" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bnqkcj$3q8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "i...@w...pl" <i...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czerwca
    > kosztów
    > poprzedni
    > racje
    > tego od
    > Pozdrawiam.
    > >

    > Koszty ogrzewania c.o. ciążą na mieszkaniu, nie na właścicielu.
    > Tak więc spółdzielnia słusznie domaga się od Ciebie zwrotu.
    > W Akcie Notarialnym powinieneś mieć zapisane, że ponosisz koszty związane
    > z eksploatacją mieszkania od dnia jego przejęcia.
> [...]

    Prawdopodobnie w spółdzielni jest regulamin rozliczania kosztów c.o. I
    należało sie zapoznać z nim przed kupnem mieszkanka. Gdyby faktycznie w
    akcie notarialnym był zapis że ponosi się koszty związane z eksploatacją od
    dnia przejęcia to bym nie płacił bo (domysł) chodzi o koszty ogrzewania w
    minionym sezonie grzewczym teraz dopiero rozliczone.
    Spółdzielnie zwykle ustalają że nabywca pokrywa zaległości - to zrozumiałe -
    tak jest wygodnie bo nabywca pod ręką.
    A zbywca może być na drugim końcu świata gdy będzie gotowe rozliczenie
    kosztów c.o. za miniony sezon grzewczy i wyjdzie że trzeba dopłacić.
    A mogło wyjść że jest zwrot :-)
    Marek