    From: "mer" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozliczanie sie z zachdnim kontrahentem
    Date: Sun, 2 Mar 2003 19:49:10 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pj46.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik " Alerter" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b3tc5d$io0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam nastepujacy problem.
    > Od paru lat prowadze dzialalnosc gospodarcza w Polsce jednak od kilku
    > miesiecy wspolpracuje rowniez z firmami z UE.
    >
    > Dzialalnosc polega na sprzedawaniu uslug internetowych - a dokladnie serwerow
    > i dostepu do Internetu dla klientow z calego swiata - a szczegolnie z UE. Ja
    > mam siedzibe w Polsce, firmy ktorych uslugi sprzedaje maja siedziby w Belgii
    > a moi klienci pochodza z calego swiata. Od jakiegos czasu co niektorzy
    > zaczeli sie dopytywac o ew. potwierdzenie ode mnie dokonania opaty w formie
> [...]

    Na liście to możesz pytać jakie kwiaty kobiecie kupić a nie jaką fakturę masz
    wystawić.
    Na mój rozum to powinnes wystawić normalna fakturę vat (netto+vat=brutto), po polsku
    (ew. uzupełnić
    głowny tekst tłumaczeniem) i oczywiście w złotówkach. Dane klienta to nazwa i adres.
    Klienta
    zmartwienie, aby takie dał zlecenie w swoim banku, abyś ty otrzymał co do grosza tyle
    złotówek ile
    na fakturze.
    A najlepiej to mnie tez nie słuchaj tylko idz do biura ksiegowego i zleć im robienie
    księgowości a
    nie pytaj amatorów, bo jak przerypiesz to sie w US nie wytłumaczysz, że ci kolega o
    nicku **** tak
    kazał robić.

    mer