    From: Antoś <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozliczanie ogrzewania we wspólnocie mieszkaniowej
    Date: Fri, 12 Dec 2008 16:45:15 +0100

    Sytuacja jest wręcz odwrotna. Ja mam w mieszkaniu 15 stopni, a sąsiedzi
    2 piętra wyżej nie grzeją i mają 22 stopnie i całą zimę chodzą w krótkim
    rękawku. To wynika zapewne z tego, że ogrzewani są nie tylko poprzez
    mieszkania ludzi na dole, ale też przez spore i mocno grzane korytarze.
    Całe ciepło idzie do góry. Nie płacą nawet opłaty stałej, bo od kilku
    sezonów nie grzeją, więc im ją zlikwidowano.
    Sytuacja nie jest taka, że nie mam zamiaru płacić za to, co używam.
    Właście mam zamiar za to płacić i tylko za to, a nie za to, co używają inni.

    Ktoś wspomniał o rozporządzeniu dot. obliczenia ogrzewania z
    uwzględnieniem usytuowania lokali. Jakieś bliższe namiary na to
    rozporządzenie?

    Co do zwołania zebrania i przekonania większości - nie ma szans. Polacy
    to niestety naród głęboko tkwiący w komunie mentalnej i jeśli da się coś
    ukraść, za coś nie płacić, zmusić kogoś, by płacił za mnie, to Polacy są
    jak najbardziej za. Przykładów na poparcie takiej tezy można podać setki.