  • 1. Data: 2005-04-12 10:23:17
    Temat: Rozliczanie delegacji
    Od: rafal trzaska <r...@p...pl>

    Witam.

    Jestem nowym urzytkownikiem tej grupy dyskusyjnej, zatem jes'li zrobie;
    cos' nie tak to prosze; o wyrozumia?os'c'.

    Mój problem a raczej problem mojego pracodawcy sprowadza sie; do dos'c'
    dziwnego sposobu rozliczania delegacji samochodowych.
    Otóz. okazuje sie;, z.e zwracane jest mi tylko 80% stawki za 1km przebiegu.
    Nie dos'c', z.e Minister Infrastruktury od roku nie zmieni? wartos'ci
    stawki to jeszcze firma kroi mnie na 20%.

    Czy ktos' z Pan'stwa jest sk?onny wnies'c' promyk s'wiat?a w ta; materie;. Be;de;
    wdzie;czny za pomoc,

    Pozdrawiam
    Rafa? Trzaska

  • 2. Data: 2005-04-12 10:40:25
    Temat: Re: Rozliczanie delegacji
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    rafal trzaska wrote:

    > Jestem nowym urzytkownikiem tej grupy dyskusyjnej, zatem jes'li
    > zrobie; cos' nie tak to prosze; o wyrozumia?os'c'.

    Zacznij od poprawnego ustawienia kodowania polskich liter na iso-8859-2

  • 3. Data: 2005-04-12 10:59:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    jureq napisał(a):

    > Zacznij od poprawnego ustawienia kodowania polskich liter na iso-8859-2
    i strony sjp.pwn.pl oraz so.pwn.pl :P

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 4. Data: 2005-04-12 11:42:31
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Czy ktos' z Pan'stwa jest sk?onny wnies'c' promyk s'wiat?a w ta; materie;. Be;de;
    > wdzie;czny za pomoc,

    Zapewne odejmuja ci 19% czyli podatek dochodowy.

  • 5. Data: 2005-04-12 15:44:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "rafal trzaska" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie dos'c', z.e Minister Infrastruktury od roku nie zmieni? wartos'ci
    > stawki to jeszcze firma kroi mnie na 20%.

    w dzisiejszej Gazecie Prawnej jest dodatek o rozliczaniu delegacji

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2005-04-15 13:32:14
    Od: "Navi" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "rafal trzaska" <r...@p...pl> napisal w
    >okazuje sie;, z.e zwracane jest mi tylko 80% stawki za 1km przebiegu.
    > Nie dos'c', z.e Minister Infrastruktury od roku nie zmieni? wartos'ci
    > stawki to jeszcze firma kroi mnie na 20%.

    Twój pracowdawca cie niestety nie "kroi". Minister ustala MAKSYMALNA stawke
    stanowiaca koszt firmy i NIE BEDACA opodatkowana PIT. Kwestia ile % z tej
    stawki dostaniesz jest czysto umowna. W praktyce "umowa" wyglada tak, ze
    pracowdawca komunikuje Ci jak sie z nim umówiles ;).
    Pamietaj takze, ze dzieki temu nie placisz od kilometrówki podatku
    dochodowego. Inaczej jest w przypadku ryczaltu (tzn konkretnej, co miesiac
    wyplacanej kwoty za okreslona liczbe kilometrów) - to jest niestety
    opodatkowane i co gorsza sa limity. Poszukaj tutaj:
    http://www.bankier.pl/fo/podatki/niezbednik/?all=0&p
    art=rycz

    POzdrawiam,
    Navi