  • 1. Data: 2019-07-30 14:15:30
    Temat: Rozbito bimbrownię w Warszawie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    czyżby stamtąd wracał Kamil D. ? pytania się mnożą:)

    https://niezalezna.pl/282031-rozbito-bimbrownie-w-wa
    rszawie

    Trzy pełne, 60-litrowe beczki z zacierem oraz dwie 5-litrowe butelki
    wypełnione alkoholem znaleźli warszawscy Strażnicy Miejscy podczas
    interwencji w sprawie wyrzucania śmieci w lesie na Bielanach.

    Dzisiaj warszawska Straż Miejska poinformowała o akcji przeprowadzonej w
    okolicach Kampinoskiego Parku Narodowego. Strażnicy z oddziału ochrony
    środowiska, patrolujący ulicę Trenów zauważyli mężczyznę pozbywającego
    się w lasku resztek zaprawy murarskiej. W trakcie interwencji, mężczyzna
    wskazał kolegę, na zlecenie, którego pozbywał się odpadów.

    Już na miejscu strażnicy ujawnili nie tylko spalanie odpadów, wylewanie
    nieczystości ciekłych, brak umowy na ich wywóz czy gromadzenie odpadów
    na terenie działki, ale również produkcję nielegalnego alkoholu.

    - Okazało się, że na terenie posesji jest nielegalna bimbrownia

    - powiedział Jerzy Jabraszko z biura prasowego straży miejskiej w
    Warszawie.

    Uwagę strażników miały zwrócić węże ogrodowe porozkładane na całej
    posesji, z których wyciekał płyn o charakterystycznym zapachu. W
    pomieszczeniu znajdowały się trzy pełne, 60-litrowe beczki z zacierem
    oraz dwie 5-litrowe butelki wypełnione alkoholem.

    - Poza pomijaniem akcyzy, taki alkohol stwarza zagrożenie, gdyż nie
    wiadomo, jakiej jest, jakości. Osoby, które miałyby go spożywać mogłyby
    ulec zatruciu

    - zwrócił uwagę Jabraszko.

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-07-31 14:43:36
    Temat: Re: Rozbito bimbrownię w Warszawie
    Od: b...@g...com

    użytkownik u2 napisał:

    > - Poza pomijaniem akcyzy, taki alkohol stwarza zagrożenie, gdyż nie
    > wiadomo, jakiej jest, jakości. Osoby, które miałyby go spożywać mogłyby
    > ulec zatruciu

    W sumie nic nie ukradli, nie słyszałem żeby ktoś się zatruł PL
    bimbrem. Co do czystości, pewnie czystszy niż 95% jedzenia w marketach.

    Coś na mieście gadają o wyższej akcyzie na alkohole szykowanej przez
    Kaczki.

    cyt.
    Wpływy do budżetu z tego tytułu mają wynieść w przyszłym roku ponad 1,1 miliarda
    złotych.

    Jadziem z tematem.
    1,1mld/16mln pracujących= 69pln

    Czekamy na więcej dobra które na nas spłynie:)

  • 3. Data: 2019-07-31 18:44:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 14:43, b...@g...com pisze:
    > W sumie nic nie ukradli, nie słyszałem żeby ktoś się zatruł PL
    > bimbrem. Co do czystości, pewnie czystszy niż 95% jedzenia w marketach.

    bimber jest nazwą dla pędzonki na zachodzie Bolanda, na wschodzie
    Bolanda to się nazywa zwykle samogon:)

    btw najsłynniejszy samogon z Podlasia to duch puszczy, nikt go jeszcze
    nie widział, ale pędzi najlepszy samogon:)

    --
    I love love