    Date: Thu, 01 Oct 2015 15:25:56 +0200
    From: marsel <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Równi i równiejsi wobec prawa.

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Ale prawo nie jest pisane pod niego i jako samorządowiec powinien raczej
    dawać dobry przykład a nie wręcz odwrotnie.

    > No widzisz, sad potraktowal podobnie jak innych obywateli, ktorym za 0.6
    > promila grozi odebranie PJ, grzywna plus zawiasy, ale nie wywalenie z
    > pracy.

    Tylko, że jemu nie grozi wywalenie z pracy z powodu utraty prawa jazdy.
    Teraz podobno gość jest wożony służbowym samochodem, bo do pracy ma
    około 20km.

    > Co prawda wielu ludzi utraci te robote, bo PJ w niej potrzebne... ale
    > zdarzaly sie dawniej przypadki, gdy sad zabieral PJ B i A, ale zostawial
    > kat D+E, bo pijany kierowca pracowal w MZK czy PKS.

    Samorządowiec to nie kierowca MZK czy PKS, z jakiegoś powodu traci pracę
    w przypadku skazania go prawomocnym wyrokiem. Skoro ktoś takie prawo
    ustanowił, to należało by je stosować i skoro zwykły Kowalski dostałby
    jak nic wyrok w zawiasach, to dlaczego nie samorządowiec?

    > 0.21 to nie jest, ale bardzo duzo tez nie.
    > W Iralndii bylby trzezwy, w Niemczech zaplacil ... strzelam ze 50 eur ...

    A w Szwajcarii może palnąłby sobie w łeb?
    Z tego co wiem, to w Niemczech o ile nie doszło do jakiejś kolizji czy
    wypadku, to w ogóle nie się nie stało, tylko teraz nie pamiętam czy do
    0,6 czy do 0,8 promila.
    Ale jesteśmy w Polsce i piszemy o Polsce.

    > W granicach prawa. Inaczej to by w ogole nie byl pijany :-)

    Jak sąd przyjmie argumenty prokuratury, to faktycznie nic się nie stało
    i pewnie nawet nie będzie można się oficjalnie dowiedzieć o kogo chodzi.
    Nieoficjalnie nazwisko delikwenta jest znane od dawna, ale już policja i
    prokuratura nie podaje nawet imienia i litery nazwiska.