    Date: Thu, 01 Oct 2015 12:48:19 +0200
    From: marsel <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Równi i równiejsi wobec prawa.

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Grzywna/nawiazka czy inna oplata moze chyba przy tym byc.
    > Az tak wiele od miesiaca w zawiasach na rok to sie chyba nie rozni -
    > tylko tylko, ze przez pare lat moze pisac "niekarany".

    Jemu akurat robi, jako skazany nie może sprawować funkcji w samorządzie.

    > Raczej nie. Ale przez gazete - kto wie ...
    > Ale kazdy ma prawo byc tak potraktowany ... o ile sie sadowi spodoba :-)

    Gazeta o tym pisze ale wygląda na to, że nie na wiele się to zda.
    http://www.gazetalubuska.pl/wiadomosci/slubice/art/8
    960136,urzednik-uniknie-surowej-kary-za-jazde-po-pij
    aku-to-mozliwe,id,t.html

    > Dla takiego pieniacza to uzasadnia inaczej :-)
    > Pogadaj z papuga w przyszlosci - moze i ciebie da sie tak potraktowac,
    > szczegolnie jak np biskup poreczy :-)

    Mi wystarczy, o ile to pomoże, jak poręczy wspomniany samorządowiec :)

    > A duzo wypil ? jak mial 0.21 czy 0.51 promila ...

    Miał podobno 0,6.

    > I popatrz co sie z ta wladza porobilo - dawniej to by w ogole sprawy nie
    > bylo, albo by policjant na drodze zasalutowal, albo papiery pozniej
    > poszly by do kosza, a Ty narzekasz na nierowne traktowanie ...

    Tutaj bardziej chodzi o to, żeby członka zarządu z roboty nie wywalili,
    bo jako skazany nie może pełnić tej fuchy. A że miasto małe i komendant,
    prokurator, sędzia i pan z powiatu to znajomi, to wszyscy rzeźbią jak mogą.
    Mnie też dziwi, że policjant był taki odważy i zamiast gościa do domu
    odwieźć, to ruszył całą procedure. Może jakiś mody i niezaznajomiony ze
    strukturami władzy? ;)