  • Data: 2007-07-09 19:51:09
    Temat: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na ładne oczy - przynajmniej w tej chwili. Ale tak to jest, jak się
    > egzaminy zdaje wg. reguły 4*Z.

    > [ciach]

    > Niestety jest potrzebna. Tylko ty tego nie dostrzegasz. I nie będziesz
    > dostrzegać, póki policja drogowa będzie się skupiać na przekraczaniu
    > prędkości i braku pasów.
    A co ta policja ma jeszcze wg ciebie robić? Niech się wezmą za pilnowanie
    rowerzystów.

    Popatrz. Rowerzysta zajechał mi samochód po prawej stronie. Wezwana policja
    stwierdziła że to jego wina.
    Rowerzysta który stał po prawej stronie cięzarówki i ta ruszając rozgniotła
    tylnym kołem rower - wina rowerzysty.

    Czy to wina kierowców czy rowerzystów? Czy nieznajomość przepisów moja i
    policjantów?

    Poza tym po spędzeniu przez 3 ostatnie dni ok 8 godz za kierownicą mam jeden
    wniosek. 100% kierowców jeździ niezgodnie z przepisami. Nie jadą "możliwie
    blisko" prawej strony.

    Czy to przyzwyczajenie kierowców? Czy nieznajomość przepisów

    > wzrok nie sięga".
    Tylko prawdopodobnie ty i wielu innych kierowców nie zdaje sobie sprawy
    gdzie w ich samochodzie są "martwe strefy widoczności". I wiem że nie wolno
    jechać jak nie widać. Tylko wiem też, że wielu kierowców jedzie bo nie wie
    że nie widzi. Zresztą gdyby rowerzyści czasem pomyśleli o kierowcach
    samochodów to by się ich mniej rozjeżdżało.

    --
    pozdrawiam
    PawełJ