  • Data: 2007-07-10 08:38:57
    Temat: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pawelj napisał(a):

    > A co ta policja ma jeszcze wg ciebie robić? Niech się wezmą za pilnowanie
    > rowerzystów.
    >
    > Popatrz. Rowerzysta zajechał mi samochód po prawej stronie. Wezwana policja
    > stwierdziła że to jego wina.
    > Rowerzysta który stał po prawej stronie cięzarówki i ta ruszając rozgniotła
    > tylnym kołem rower - wina rowerzysty.
    >
    > Czy to wina kierowców czy rowerzystów? Czy nieznajomość przepisów moja i
    > policjantów?

    Problem jest taki, że jak rowerzysta nie zna przepisów, to co najwyżej
    zajedzie Ci drogę albo porysuje lakier. Jak kierowca nie zna przepisów
    to może zabić rowerzystę. Tak więc proponowałbym nie porównywać. Bo to
    kierowcy stanowią zagrożenie a nie rowerzyści.

    A tak nawiasem, pokarz mi kierowce, którego znajomość przepisów pozwala
    przeprowadzić prawidłowy manewr wyprzedzania? Sporo jeżdżę rowerem i
    wiem, że takich praktycznie nie ma.

    Arek