  • Data: 2007-07-09 21:40:05
    Temat: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-07-2007 o 23:14:26 pawelj <pawel_jajko. antyspam
    <...@p...onet.pl>> napisał(a):

    > Mo?esz mnie jako? przekonaae? Porusza?bym si? ale nie mam gdzie - przede
    > mn? te? si? nic nie porusza.
    > Co innego na poboczu - zaparkowany samochód.
    > S? na to jakie? paragrafy? Wyja?nienia?

    Takie "staniecie" w korku lub na swiatlach to unieruchomienie wynikajace z
    aktualnych warunkow lub przepisow ruchu drogowego. A cytujac za PoRD:

    Art. 2. 27) omijanie -- przejeżdżanie (przechodzenie) obok
    nieporuszającego się pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody;

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.