  • Data: 2005-04-14 11:47:45
    Temat: Re: Roszczenia wobec szkoły. Czy to możliwe?
    Od: ">Cezary<" <"czarek_pol[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. napisał(a):

    > Ale to nie było podczas dyżuru.

    Byłem tam dzisiaj i sprawa się dość skomplikowała. Dyrekcja i
    higienistka szkolna odnotowały, że stało się to podczas przerwy.
    Natomiast nauczyciel dyżurujący na tej przerwie twierdzi, że nic się na
    jego dyżurze nie wydarzyło i będzie się bronił w tej sprawie. Są też
    świadkowie, którzy twierdzo, że widzieli mojego syna wchodzącego do
    gabinetu higienistki w czasie lekcji.

    --
    Pozdrawiam Cezary