  • Data: 2005-04-14 13:48:04
    Temat: Re: Roszczenia wobec szkoły. Czy to możliwe?
    Od: ">Cezary<" <"czarek_pol[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. napisał(a):

    > Co jest napisane w protokole powypadkowym?

    Nie miałem wglądu. Pewnie jeszcze nie sporządzony

    > Jeżeli zachodzi podejrzenia matactwa, to warto uświadomić dyrekcję, że za
    > fałszowanie dokumentacji podlega się odpowiedzialności.

    Chyba, że jest desperatką.

    > A ile lat ma i co mówi samo dziecko?

    13 lat. Trzyma stronę, ktorą opisałem powyżej. Nauczycielka puściła
    klasę na podwórko, w ramach zajęć lekcyjnych. Sama jednak nie doszła. W
    tym czasie jeden z kolegów odrzucał jakiś gruby patyk z boiska, no a mój
    syn pojawił się "nie w tym miejscu i tym czasie" na trasie lotu gałęzi i
    dostał w twarz. Jednak w czasie rozmowy z nauczycielką dowiedziałem się,
    że owszem póściła ich ale na 5 min. i to tylko na przerwie. Dziwne jak
    dla mnie tłumaczenie, tym bardziej, że nawet nie sugerowałem jej, że
    bezpośrednio ją obwiniam o wypadek, bo gdyby nawet ona tam była to
    pewnie i tak by to się mogło zdarzyć. Z tego co wiem koledzy mojego syna
    utrzymują jego wersję a nie nauczycielki.

    --
    Pozdrawiam Cezary