    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rondo w lewo
    Date: Thu, 18 May 2017 14:04:42 +0200
    <oeskmu$841$1@node1.news.atman.pl> <oesl1a$hva$1@node2.news.atman.pl>
    <oet1p3$t3b$1@node2.news.atman.pl> <oet2sn$m6n$2@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <ofi1ii$oot$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <ofjkep$8m4$4@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>

    W dniu 18.05.2017 o 13:40, szerszen pisze:

    > To fakt ;)
    >
    > Choć jak dla mnie, ciekawszym przypadkiem i przykładem na bezsens staiwania C12
    jest Aleja Krakowska i dwa skrzyżowania, jedno z Hunka i drugie pod S2, identycznie
    zbudowane skrzyżowania, ale jedno z C12 drugie bez :)

    Bo to tak naprawdę sprowadza się do tego czy postawić "ruch okrężny",
    czy "zakaz wjazdu" pod prąd dla nieogarów. Przynajmniej dpoóki światła
    działają, bo jak nie to kwestię pierwszeństwa dochodzą.

    Tak czy inaczej - do póki światła działają znak "ruch okrężny" znaczy
    tyle co "nie jedź pod prąd idioto!". Czego najlepszym dowodem, jest że
    tym krakowska/s2 jeżdzę dość często i musiałem pojrzeć na googla, czy to
    "rondo" czy nie;)

    Shrek