  • 1. Data: 2013-01-26 13:32:46
    Temat: Rezerwa, studia a MON
    Od: "P." <s...@d...ru>

    Dawno temu po studiach inżynierskich zostałem przeniesiony do rezerwy
    (słynnym rozporządzeniem MON nr 65 z 15.10.2001). Czy gdybym teraz
    wybrał się na uzupełniające studia magisterskie, to po ich ukończeniu
    znowu stałbym się dla MONu absolwentem którego próbowali by zmusić do
    przeszkolenia wojskowego? Jest jakiś limit wiekowy od którego ma się
    spokój z armią?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-01-26 13:47:11
    Temat: Re: Rezerwa, studia a MON
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 13:32:46 +0100, P. <s...@d...ru> wrote(a):
> [...]
    > znowu stałbym się dla MONu absolwentem którego próbowali by zmusić do
    > przeszkolenia wojskowego? Jest jakiś limit wiekowy od którego ma się

    Przymusowego poboru do wojska nie ma już od 2008r. :)

    B.

  • 3. Data: 2013-01-28 19:43:57
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnkg7k2f.68o.barmierz@gimli.mierzwiak.com...

    > Przymusowego poboru do wojska nie ma już od 2008r. :)

    poza tym jakbyl - to byl do 28 r zycia. takze spoko...

  • 4. Data: 2013-01-29 01:49:29
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > poza tym jakbyl - to byl do 28 r zycia. takze spoko...

    Byl kiedys, potem jakis czas przed likwidacja zasadniczej sluzby wojskowej
    przesuneli ten wiek w gore (nie jestem pewny, ale czy nie zniesiono calkiem
    ograniczenia wiekowego?).

  • 5. Data: 2013-01-29 08:48:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-28 19:43, misiek pisze:
    > Użytkownik "Bartosz Mierzwiak"<b...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnkg7k2f.68o.barmierz@gimli.mierzwiak.com...

    > poza tym jakbyl - to byl do 28 r zycia. takze spoko...

    dla osób z wyższym wykształceniem granica wiekowa była wyzej, Ograniczał
    jedynie okres od ukończenia studiów...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 6. Data: 2013-01-31 13:21:54
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 26 Sty, 13:32, "P." <s...@d...ru> wrote:
> [...]
    > znowu stałbym się dla MONu absolwentem którego próbowali by zmusić do
    > przeszkolenia wojskowego? Jest jakiś limit wiekowy od którego ma się

    W Polsce mamy armię zawodową.