    From: Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rewizja domowa za ABONAMENT TV?
    Date: Fri, 23 Jul 2004 13:58:45 +0200

    Samotnik wrote:
    > Jak można zarejestrować posiadanie odbiornika, którego się nie posiada?
    > Obwód logiki Ci się w mózgu przepalił, czy co...?

    A jak szanowny superinteligentny kolega robi zakupy w sklepie, to
    najpierw płaci, a potem odbiera towar, czy może najpierw wyszarpuje
    ekspedientce zakupy, bo przecież nie zapłaci za coś, czego nie pomacał i
    nie schował do siatki?

    A jak szanowny kolega idzie na basen, to płaci co chwilę do skarbonki po
    grosiku? Bo przecięż kolega nie zapłaci za basen na którym się jeszcze
    nie wypływał.

    Aha, oczywiście jak mnie przekonasz, że rejestrujesz konkretny
    odbiornik, o konkretnym numerze seryjnym (mówimy cały czas o
    użytkownikach prywatnych) - to przeznam Ci rację. Ale tak nie jest, więc
    bredzisz.

    Czarek Gorzeński