  • Data: 2019-07-16 13:01:47
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-16 o 09:50, Liwiusz pisze:

    > Podaj choć jeden przykład wyroku, w którym zobowiązuje się kogoś do
    > spłaty umowy, na której był sfałszowany podpis.

    https://nto.pl/musza-splacac-kredyty-ktorych-nie-wzi
    eli/ar/4513283

    "Kiedy i do mnie przyszedł windykator, przestraszyłam się, że ona
    podszyła się pode mnie, żeby wyłudzić od banku pieniądze. Zgłosiłam
    sprawę na policję.

    Zanim wszczęto śledztwo emerytka dostała wyrok sądowy, obligujący ją do
    spłacenia kredytu."

    --
    http://kaczus.ppa.pl