  • Data: 2019-07-16 13:47:32
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d2db3cd$0$517$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-07-16 o 13:12, J.F. pisze:
    [...]

    >To trochę naprawili, od kiedy trzeba podawać numer pesel, a sąd
    >sprawdza dane adresowe z meldunkiem.

    >To mocno naprawią, jak niedługo zniknie fikcja doręczeń, a za
    >doręczanie "trudnych" listów zajmą się komornicy, którzy nie tylko
    >będą mieli za zadanie spróbować doręczyć list, ale w razie braku
    >takiej możliwości - sprawdzić pod danym adresem, czy adresat tam
    >rzeczywiście zamieszkuje, czy na przykład wykorzystać dostęp do baz
    >bankowych, aby ustalić adres adresata.

    A to sad nie moze sam sprawdzic ?

    A w banku ten "nowy" adres :-)

    >Jeśli nie doszło do skutecznego doręczenia, to nigdy nie było za
    >późno na reakcję.

    Zaraz - czy ja sie myle, czy przesylke dwukrotnie awizowana uwaza sie
    za odebraną ?
    Gdzies tam jeszcze casus Lisa ...

    >Teraz jest to niebo a ziemia w porównaniu z tym, co było kiedyś.

    Co tylko mowi, jak zle bylo kiedys ... a wtedy nie pisales, ze bez
    podpisu umowa przeciez nie wazna ? :-)

    >Najlepszy przykład ze mnie - spółdzielnia mnie pozwała o czynsz, ale
    >jako że nie mieszkałem już pod wskazanym adresem (tym samym nie
    >odpowiadałem już za zaległości czynszowe) roszczenie było niesłuszne.
    >Kiedyś być może dowiedziałbym się o tym od komornika. Teraz wiem o
    >tym od razu, bo mam konto na portalu sądów apelacji warszawskiej
    >(zresztą na innych też), co umożliwia mi nie tylko śledzenie w
    >internecie moich spraw, ale bycie informowanym o nowo wytaczanych
    >wobec mnie powództwach.

    Taa ... i mam miec konta na portalach wszystkich sadow i co tydzien
    sprawdzac czy ktorys z nich czegos do mnie nie ma ...
    marzenie urzednika, przeciez wywiesilismy powiadomienie na tablicy
    urzedu ...

    >Dzięki temu mogłem zareagować jeszcze przed wydaniem nakazu zapłaty.
    >Nota bene odpowiednią reakcją nie wykazał się powód, przez co doszło
    >do rozprawy i oddalenia powództwa wobec mnie, dzięki czemu zarobiłem
    >1800zł na kosztach zastępstwa procesowego (minus 400zł, które
    >zapłaciłem adwokatowi mnie reprezentującemu).

    Czyli co - mimo tresci sprzeciwu ze nie odpowiadasz, to jednak dązyli
    do sprawy ?

    A kto mieszka i jak to sie stalo, ze spoldzielnia o tym nie wie ?

    A mniej masowe ?

    J.