eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRentgen na lotnisku dla notebooka, HD, CD-R i CD-RW - czy mozna uniknac? › Re: Rentgen na lotnisku dla notebooka, HD, CD-R i CD-RW - czy mozna uniknac?
    From: "mustafa" <m...@o...poczta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.turystyka.zorganizowana,pl.rec.turystyka.tramping,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rentgen na lotnisku dla notebooka, HD, CD-R i CD-RW - czy mozna uniknac?
    Date: Fri, 1 Mar 2002 16:51:47 +0100

    O ile wiem, a troche latam na trasach europejskich, to bagaz glowny jest
    czasem przeswietlany. Szczegolnie na trasach do Londynu.

    Problem w laptopie stanowi bateria, podobno na przeswieleniach jest podobna
    do czegos niebezpiecznego.

    Po 11 wrzesnia trzeba bylo baterie przewozic poza bagazem podrecznym.
    Jakie bylo zdziwienie mojego kolegi gdy pracownik ochrony kazal mu wlaczyc
    laptopa do kontroli. Dlugo musil tlumaczyc ze bateria jest zgodnie z
    przepisami gdzie indziej.

    Natomiast ja czesto woze laptopa i nie zauwazylem zadnych problemow.

    Musta