  • 11. Data: 2006-07-01 10:22:48
    Temat: Re: Renatka i pozbawienie korzysci pochodzacych z przestepstwa
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    neelix napisał(a):

    > A to ona sfałszowała osobiście czy taką listę dostała?

    Z tzw. "mediów" zrozumiałem że działając wspólnie i w porozumieniu z
    jakimś gostkiem podrobiła podpisy, a następnie posłużyła się nimi w toku
    rejestracji przed komisją wyborczą.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2006-07-01 10:25:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    Dodam jeszcze że jej i samoobrony tłumaczenia są żałosne i świadczą o
    zerowej inteligencji.
    Ale wszystko przebił nijaki maksymiuk, który powiedział w TV (sam
    widziałem), że wyrok jest słuszny, ale trzeba go zaskarżyć :)

  • 13. Data: 2006-07-01 10:32:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Nie, wrecz przeciwnie. Oni sa inteligentni

    Jak by byli to wymyśliliby sensowniejsze tłumaczenie.

  • 14. Data: 2006-07-01 10:38:01
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > Johnson napisał(a):
    >
    > Dodam jeszcze że jej i samoobrony tłumaczenia są żałosne i świadczą o
    > zerowej inteligencji.

    Nie, wrecz przeciwnie. Oni sa inteligentni i do tego chamscy.
    Wiedza, ze nikt im nic nie zrobi, jak sa przy korycie i obnosza sie z
    tym jak noworysze...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 15. Data: 2006-07-01 11:38:19
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > Jak by byli to wymyśliliby sensowniejsze tłumaczenie.

    Moze. Ale oni nie musza si estarac. I oni o tym wiedza.

  • 16. Data: 2006-07-01 12:57:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:

    > Było by możliwe ale chyba tylko jako podstawa skargi wyborczej,
    przed
    > zatwierdzeniem wyborów przez SN.

    Jako podstawa skargi może i tak. Ale pamiętaj, że orzeczenie o
    nieważności wyborów polega na stwierdzeniu, ze nieprawidłowość mogła
    mieć wpływ na wynik wyborów. Moim zdaniem trudno coś takiego dowieść.
    I tak sąd najpewniej by odrzucił protest.

  • 17. Data: 2006-07-01 13:01:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Z tzw. "mediów" zrozumiałem że działając wspólnie i w porozumieniu z
    > jakimś gostkiem podrobiła podpisy, a następnie posłużyła się nimi w toku
    > rejestracji przed komisją wyborczą.

    Przecież to masa podpisów. Do tego trzeba ludzi.

  • 18. Data: 2006-07-01 13:04:59
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I tak oto mamy panstwo prawa... Skazany Lepper zostaje, skazana Begier
    > zostaje a podejrzana Zyta wylatuje na wlasne zyczenie wyslana w kosmos
    > przez Marionetkiewicza...
    > Noz sie w kieszeni otwiera na poczynania PiS-u i ich koalicjantow... Toz
    > to jest zorganizowana grupa przestepcza, polowa ma prawomocne wyroki,
    > druga polowa ich chroni.

    Prawdziwych przestępców to może dopiero zobaczymy. Wtedy dopiero otworzą się
    wszystkie noże. Spokojnie. Na najsmaczniejsze kąski trzeba cierpliwie
    poczekać i nie zapychać się czerstwą bułką na samym początku.

  • 19. Data: 2006-07-01 13:12:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > mieć wpływ na wynik wyborów. Moim zdaniem trudno coś takiego dowieść.
    > I tak sąd najpewniej by odrzucił protest.

    Chyba wręcz odwrotnie.
    Gdyby podstawą był sfałszowanie list potwierdzających poparcie miałoby
    to oczywisty wypływ na wynik wyborów, dlatego że taka lista była
    niezbędną przesłanką zarejestrowania komitetu wyborczego.

    Brak list poparcia -> brak zarejestrowania komitetu wyborczego -> na
    komitet nie można głosować -> oczywisty inny wynik wyborów.

  • 20. Data: 2006-07-01 13:13:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    neelix napisał(a):

    > Przecież to masa podpisów. Do tego trzeba ludzi.

    1600 podpisów można spokojnie podrobić w jeden dzień.