    From: "Beata" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rekrutacja w swietle prawa
    Date: Fri, 20 May 2005 23:05:16 +0200
    Sender: b...@a...pl@xz138.internetdsl.tpnet.pl

    "Kira" <c...@-...pl> wrote in message
    news:d6kobk$st2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Beata [Fri, 20 May 2005 11:41:14 +0200]:

    > Warto. Tylko dobrze sie zastanow czy masz na to czas, sile
    > i pieniadze, bo szansa na wygrana minimalna a wysilek spory.

    > Tak w zasadzie, to to nie bylo lamanie kodeksu pracy. Zaden
    > pracodawca nie ma przeciez _obowiazku_ Cie zatrudnic, ani
    > nawet dac Ci szansy na to zatrudnienie...

    11 art Kodeksu Pracy mówi o czynnikach dyskruminujących zatrudnionych
    pracowników
    i pracowników starających się o pracę.
    294 art. par. 3 Kodeksu Pracy mówi o tym, że moge poprosic o opinię
    odmownego przyjęcia mnie do pracy,
    na tej podstawie można zgłosić zastrzeżenia.

    > Owszem.

    > I tak beda dostawali przeciez. Powodow dla ktorych zatrudniony
    > zostal ten a nie tamten mozna wykombinowac od groma i jeszcze
    > pare, niewielki problem.
    >
    > A czy odpuscic to nie wiem, ale nie za bardzo wyobrazam sobie
    > co w zasadzie moglabys w tym przypadku zrobic?

    Wiesz, masz rację,
    Wszystkie argumenty są silne i mocne, a mi już ręce opadają,
    osobaodpowiedzialną za rekrutację
    powiedziała mi wprost, że nic nie mogę, bo rekrutacja jest subiektywna i że
    jestem osobą młodą, że będzie
    z ciekawości śledzić moje 'poczynania'. Pokazuje to, jak nikt się nawet nie
    boi jakiejś odpowiedzialności czy czegokolwiek
    innego.

    No nic, jeszcze zastanowię się co zrobię.
    pozdrawiam
    BEATa