    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rekrutacja w swietle prawa
    Date: Thu, 19 May 2005 20:57:43 +0200

    Re to: Beata [Thu, 19 May 2005 20:30:11 +0200]:

    > Firma do której aplikowałam twierdzi, że nie otrzymała
    > moich dokumentów do kolejnego etapu (III) rekrutacji.
    > Rekrutacja została już zakończona, mimo że miała trwać
    > do końca maja. Nieotrzymanie tych dokumentów przez firmę
    > spowodowało moją dyskwalifikację.

    A, no to sie nie kwalifikuje nawet pod zadna dyskryminacje.

    Nie wiem jak w urzedach, ale jesli to prywatna firma to nie
    sadze, zeby tu bylo cokolwiek do zrobienia. Nawet, jezeli
    jestes w stanie udowodnic, ze dostali Twoje dokumenty -- to
    w zasadzie co z tego? Prywaciarz nie tylko nie ma zadnego
    obowiazku zaproszenia Cie na rozmowe, moze sobie zatrudnic
    kogos poznanego 3min wczesniej w sklepie nawet. Jego firma.

    A jakby dalo sie ich naklonic do zaproszenia Cie na ta
    III rozmowe, to i tak okazalabys sie "zbyt konfliktowa",
    "za malo doswiadczona" czy cokolwiek innego. I juz...

    Fakt, ze swinstwo to jest, bo pewnie stracilas czas, nerwy
    i ponioslas jakies koszta... :/

    Kira