    From: "MarekF" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia na żarówkę samochodową (auto na gwarancji)
    Date: Mon, 15 Feb 2010 19:18:00 +0100

    Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fd68b388-f999-43dc-b5b6-d3b9174673ee@d27g2000yq
    n.googlegroups.com...
    Witajcie,

    Jeźdzę kilkumiesięcznym samochodem, w którym przepaliła się żarówka
    świateł mijania. Udałem się więc do ASO i taką zakupiłem
    przeświadczony, że na żarówki nie ma gwarancji. Ale wydałem ok. 90 zł,
    stąd zacząłem się później zastanawiać, co jak co tydzień taka żarówka
    mi się będzie przepalać (a dlaczego nie)?
    Trzeba bylo jechac tam, gdzie masz przeglady gwarancyjne. Wymieniaja bez
    problemu. Nie kazdy kierowca musi wiedziec jak wymienic zarowke.
    Tak przynajmniej jest w serwisie hondy.
    Jak to nowe autko to jezdzij czesciej do serwisu. Wymieniaja nawet jak ci
    fotel skrzypi.
    Pozdr