eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności? › Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!
    news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <8...@g...com>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 23 Jun 2016 15:23:27 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.1.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <576be2d2$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.45.40
    X-Trace: 1466688210 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15203 83.7.45.40:51055
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2179
    X-Received-Body-CRC: 3764384121
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:756372
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23-06-16 o 13:44, Kris pisze:
    > Siostrze popsuł się laptop. Kupiony przed 25-12-2014. Napisałem jej
    > pismo z żądaniem doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową
    > poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy z tytułu
    > niezgodności towaru z umową. Zaniosła sprzęt do sklepu otrzymała od
    > sprzedawcy na kopi pisma potwierdzenie że pismo przyjęli. Sprzedawca
    > jednak wydrukował dodatkowy dokument z "systemu" sklepu w którym jak
    > później doczytałem jako podstawę prawną zgłoszenia podano
    > "gwarancja" Ten dokument siostra nieopatrznie podpisała sprzedawcy.
    > Czy w tym wypadku zastosowanie mają przepisy odnośnie niezgodności
    > czy może zapisy gwarancji Sprawa o tyle istotna że dzisiaj mija 14
    > dzień i jeśli dzisiaj sprzedawca nie da odpowiedzi to zgodnie z
    > przepisami odnośnie niezgodności uznał zadanie. Co do gwarancji chyba
    > tak sztywnych terminów niem.
    >
    Po pierwsze dziś mija termin do wysyłki przez nich odpowiedzi. Poczekał
    bym na odpowiedź tak do poniedziałku. Siostra im to przekazała z tytułu
    niezgodności i tego bym się trzymał. Jak oni sobie to w systemie
    pokwitowali i czemu technicznie z tytułu gwarancji wysłali do
    producenta, to już ich problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1