  • Data: 2004-03-23 07:14:47
    Temat: Re: Reklamacja w sklepie BigStar :(
    Od: faterro <f...@o...plnospam> szukaj wiadomości tego autora

    > Uzyskać dowód na odstąpienie od umowy.
    cut!
    A co jest takim dowodem? Mam poprosic sprzedawce o Oswiadczenie
    odstapienia od umowy? To jest jakis kwitek czy cos? ;) heh...

    > A potem - być może wystarczyłaby interwencja Federacji Konsumentów,
    > powiatowego rzecznika konsumentów albo Inspekcji Handlowej. Jeśli to nie
    > pomoże - sąd polubowny prz IH (sprzedawca będzie musiał się zgodzić). A
    > jeśli nie - pozew do sądu cywilnego.
    Wolalbym to zalatwic szybko i bezproblemow... nie chce mi sie po marne
    160 zeta wloczyc po sadach... mature mam w tym roku ;) Ale jak Pani
    "sklepowa" bedzie niemila i nie odda kasy, to trudno... w koncu zyjemy w
    panstwie prawa (sic!) :)

    dzieki za pomoc
    pozdr.
    fatero