eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja u operatora telefonicznego › Re: Reklamacja u operatora telefonicznego
  • Data: 2004-11-20 08:46:45
    Temat: Re: Reklamacja u operatora telefonicznego
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 09:29:14 +0100,
    osoba podpisana: Tapio <t...@g...pl>
    napisała:
    > Wczoraj slyszalem w radio ze weszlo takie prawo chroniace abonenta. Jesli
    > operator telefoniczny (TPSA) nie rozpatrzy reklamacji w ciagu 30 dni to
    > zostaje ona automatycznie potraktowana tak ja by byla rostrzygnieta na
    > korzysc abonenta.
    > Przepis juz wszedl chyba z dniem wczorajszym.
    Nowe PT, którego art. 106 mówi o 30 dniowym terminie.....
    > Ale czy dotyczy to rowniez reklamacji zlozonych przed tym jak to weszlo w
    > zycie? Bo ja wyslalem pisemna reklamacje 13.11.04 i nie wiem czy mnie to
    > dotyczy?
    .. weszło w życie 3 września (a nie wczoraj)
    > A co jest potwierdzeniem tego ze ja wyslalem taka reklamacje? (bo ja mam
    > tylko potwierdzenie nadania listu)
    I wystarczy.
    > Dzieki
    KJ

    >


    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://www.fitness4you.pl
    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1