  • Data: 2007-06-14 12:19:13
    Temat: Re: Reklamacja towaru a dowod zakupu/paragon
    Od: Marchefkowy <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 13:25, badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:

    > Ale oni Ci powiedza ze zgubili kopie paragonu. A Twoj slip bedze
    > potwierdzeniem ze zes za cos zaplacil ale za co:/
    > IMHO duzo bedzie zalezalo od dobrej woli sprzedawcy
    > --
    > badzio

    Nie wiem jak u was bo moze podatki jakies inne ale ja zeby zrobic
    korekte paragonu i zeby moc odliczyc zwrocone pieniadze potrzebuje
    ORYGINAL paragonu przypiety do dokumentu zwrotu.w kazdym innym
    przypadku US zarzuci sprzedawcy na jakiej podstawie odliczyl sobie ze
    zwrotu VAT. i o ile ze sprzedawca moglbys sie dogadac to z US juz nie
    za bardzo.

    pozdrawiam