  • Data: 2007-06-14 21:57:42
    Temat: Re: Reklamacja towaru a dowod zakupu/paragon
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > Tak sie zastanawiam jak bardzo obligatoryjny jest dowod zakupu/paragon w
    > przypadku zgloszenia reklamacji z tytulu niezgodnosci z umowa. Kupiem
    > wczoraj cos, co okazalo sie zepsute i mam zamiar dzisiaj odniesc to do
    > sklepu.

    reklamowałem po dwóch miesiącach sweter kupiony w reserved. Nie miałem
    paragonu, tylko zbiorczy wyciąg z karty. Poprosili mnie o tydzień na
    wykopanie paragonu (sprawa była z poprzedniego roku kalendarzowego) i
    nie było żadnych problemów.
    Dodam, że reklamację uznano.
    Jak się chce dbać o klienta, to się da wszystko
    Życzę powodzenia.

    MAc