    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - gsm
    Date: Wed, 17 Dec 2008 13:21:16 +0100

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 12:46:44 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > To się spotkasz - będzie coraz popularniejsze ;-)

    O czym Ty mowisz czlowieku? To jakies piramidalne bzdury.

    > A wracając do problemu to trzeba wziąć umowę z operatorem, cennik
    > i zapytać gdzie jest cena za sms przychodzące (może się zdarzyć
    > że jest). I reklamować tylko u niego.

    Brałeś coś? Piłeś? On płaci za smsy wychodzące, które wysłał. Jego
    historyjka z przychodzącym smsem i liczeniem smsów na 72xx za 4x taką
    stawkę jest tak mocno naciągana że chyba nikt w to nie uwierzy. Powiem Ci
    jak prawdopodobnie jest - Marcin jest niepełnoletni, starzy płacą za jego
    telefon, chciał sobie pooglądać gołe tyłki albo wziąć udział w konkursie i
    wysłał te smsy. Teraz przyszedł rachunek, ojciec sie mocno wkurzył a ten
    rżnie głupa i opowiada niestworzone historyjki. Taki scenariusz był bardzo,
    bardzo częsty w czasie kiedy jeszcze miałem z premium sms do czynienia.

    --
    best regards,
    scream