eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego. › Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <n9chd8$gg7$1@node2.news.atman.pl> <n9fv7s$hpt$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <n9hgn2$9h7$1@node2.news.atman.pl>
    <alpine.WNT.2.20.1602121702180.1124@virtual>
    <n9lc2q$r56$1@node1.news.atman.pl>
    <alpine.WNT.2.20.1602130839030.928@virtual>
    <n9nhr7$3ud$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 14 Feb 2016 22:47:03 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <56c0f5d9$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.209.247
    X-Trace: 1455486425 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22839 83.10.209.247:56172
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754176
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14-02-16 o 22:31, WS pisze:

    >> Zestaw w tym przypadku został skompletowany a nie wyprodukowany. I
    >> nie moja wina że mylisz kompletację zestawu z jego produkcją.
    > Widze, ze na sile szukasz uzasadnienia swojej "teorii" ;) Niby czym
    > rozni sie kompletacja od produkcji? Producent laptopa w sumie tez
    > "kompletowal", pewnie dysk kupil u Segata, pamiec u Samsumga,
    > procesor u Intela, grafike NVidii... sam dolozyl obudowe i poskaldal
    > ;)

    Problemem, przed którym stoimy jest to, że nie znamy treści
    poszczególnych umów. O ile uprawnienia konsumenckie wynikają z
    powszechnie obowiązujących przepisów, to gwarancja jest umową cywilną.
    Nie wiemy, co w niej jest.

    Na zdrowy rozsądek producent daje gwarancje na produkt,który
    wyprodukował. Skoro sprzedawca wprowadził zmiany w urządzeniu, to w
    mojej ocenie gwarancja producenta przestała obowiązywać.

    Nie wiem, co z gwarancja sprzedawcy. Tam mogą być dowolne unormowania.
    Oczywiście istnieją ograniczenia, ale nie wiem, czy akurat uzależnienie
    gwarancji od przesłania całości jest zabronione. Tak, czy siak prościej
    - o ile można - korzystać z niezgodności towaru z umową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1