eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - brak pudełka › Re: Reklamacja - brak pudełka
  • Data: 2011-05-25 12:37:41
    Temat: Re: Reklamacja - brak pudełka
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-05-25, Tomek <p...@z...spamem.pl> wrote:

    [...]

    >> Masz do innych pretensje, że nie pomagają, a sam siejesz zamęt
    >> i w błąd wprowadzasz.
    > Reklamacja z paragonem u sprzedawcy to błąd? No gratuluję.

    Myślę, że wyraziłem się jasno, a jak weźmiesz moją wypowiedź w całości,
    a nie jako wybiórcze zdanie, to z kontekstu będzie Ci wynikać co do czego
    mam wątpliwości.

    Ale tak, np. reklamacja z powołaniem się na rękojmię, to jest wprowadzanie
    w błąd w przypadku sprzedaży konsumenckiej (rękojmia nie dotyczy sprzedaży
    konsumenkiej). I wprowadzasz w błąd jeśli chodzi o termin (rok, a nie dwa
    lata).

    Więc bądź uprzejmy merytorycznie odpisać w jaki sposób chcesz reklamować
    u sprzedawcy i podaj podstawę prawną (drugi, czy trzeci raz o to proszę).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1