eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - brak pudełka › Re: Reklamacja - brak pudełka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!border3.nntp.dca.gigan
    ews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <irdjlg$lv$1@inews.gazeta.pl> <irdk3u$vqi$1@news.onet.pl>
    <irdkjj$3s7$1@inews.gazeta.pl> <irdldv$5no$1@news.onet.pl>
    <irdllo$7cg$1@inews.gazeta.pl> <irdlqc$70p$1@news.onet.pl>
    <irdm40$8tg$1@inews.gazeta.pl> <irdm7q$9d6$1@news.onet.pl>
    <irdmoq$b1g$1@inews.gazeta.pl> <irdn65$db1$1@news.onet.pl>
    <4ddb3ff4$0$2503$65785112@news.neostrada.pl> <irg9ou$oh3$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Reklamacja - brak pudełka
    Date: Wed, 25 May 2011 08:55:28 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Lines: 20
    Message-ID: <4ddca7d7$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.147.162
    X-Trace: 1306306521 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2501 83.15.147.162:3265
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:678283
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości
    news:irg9ou$oh3$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał
    >
    >> A na paragonie masz napisane ile gwarancji ci udzielili?
    >
    > Gwarancja jest ustawowa i wynosi 24 miesiące, i nie musisz mieć, jak tu
    > niektórzy sugerują "papierek z napisem GWARANCJA", bo nie reklamujesz
    > towaru u producenta, tylko u sprzedawcy. I masz na to 24 miesiące. I do
    > reklamacji towaru u sprzedawcy wystarczy sam dowód zakupu. Nie działa wam
    > google czy jak? Pora poczytać. \

    Gwarancja NIE JEST USTAWOWA.
    Gwarancja jest swiadczeniem dobrowolnym, na dodatek swiadczonym przez
    Gwaranta (ktorym moze byc sprzedawca, producent, a nawet kompletnie inna
    firma).
    Mylisz pojecia niestety.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1