  • Data: 2004-09-15 09:01:33
    Temat: Re: Reklamacja a dodatkowe koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Sep 2004, WAM wrote:
    [...]
    >+ Skoro zawarliscie umowe k-s to znaczy ze zaden z Was nie prowadzi dz.
    >+ gosp.

    No nie no, własnie dowiedziałem się że od trzech lat NIE prowadzę
    DG. Ale wtopa.... poświadczenie nieprawdy, nieprawidłowe zgłoszenie
    DG, REGON, ZUS i VAT... co mi tam jeszcze chcesz zarzucić ? ;)

    No chyba że okrężną drogą chciałeś powiedzieć:

    >+ a wiec raczej w Kodeksie Cywilnym szukaj rozwiazania problemu.

    ... że chodzi o to iż nie ma w polskim prawie umowy kupna-sprzedaży
    bo to się "umowa sprzedaży" nazywa, tak ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd