eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamaca - ułamany PIN - odrzucenie › Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Date: Thu, 6 Mar 2014 20:00:42 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 48
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <53183990$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1403061011210.1008@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <Pine.WNT.4.64.1403061928210.3272@quad>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1394136042 22143 79.173.47.194 (6 Mar 2014 20:00:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Mar 2014 20:00:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:735900
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Opis wygląda wiarygodnie :)
    > Ale wystarczałaby wtyczka, aby blacha "zera" (ta ukształtowana
    > w prostokątne "otwarte pudełko") na samym końcu była mocno zgięta,
    > aby zahaczenie o pin było możliwe.
    > Prawdopodobieństwo nikłe oczywiście, bo ostre zagięcie wtyczki
    > powinno być dobrze widoczne. Ale...

    Chyba nie koniecznie.
    Z tego co widziałem na zdjęciu - te piny ida jeszcze w takiej plastikowej
    prowadnicy.
    >
    >> Wiec podejrzewam, ze w podobnym stanie powinno być gniazdo (w sensie
    >> braku jakis rys, wylamac czy sladów majchrowania srubokretem)
    >> Jak udowodnic, ze nie jestem wielbłądem?
    >
    > IMVHO, cena "mocnego" uwiarygodnienia (rzeczoznawca albo cóś)
    > jest za wysoka.

    Raczej tak.

    > Na mój gust, nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby:
    > 1. przypomnieć, że reklamacja nie jest z tytułu gwarancji, więc
    > uprawnienia są ustawowe, a nie umowne, zastrzeżenie o "mechanicznym
    > uszkodzeniu" jest więc bezpodstawne - kryterium może stanowić
    > "przyczynienie się użytkownika", ale nie sam fakt, że część
    > mechaniczna się rozpadła.
    > To jest część pierwsza i mocniejsza - popełnili błąd w
    > argumentacji.

    Ze reklamacja jest z tytułu ustawy - wypomniałem od razu.

    > 2. wskazać, że ułamało się tak wot, może da się zajrzeć świecąc
    > lampką i popatrzeć jak wygląda "urwanie"?
    > Tu by się przydała statystyka uszkodzeń :>, ale pewnie jest to
    > jedna z przyczyn dla utajniania takich informacji :>
    >
    > Dopiero jakby po raz kolejny udawali że nie umieją czytać
    > i "uszkodzeń mechanicznych nie uznajemy", to można by się
    > spytać powiatowego rzecznika konsumentów co o tym sądzi.

    Tak zrobię.

    Ale dodatkowe pytanie:
    Złożyłem reklamację w sklepie, sklep odesłał mnie do serwisu i teraz
    prowadzę korespondencję z serwisem.
    Czy dobrze rozumiem, ze własciwie powinienem rozmawiać ze sklepem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1