eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamaca - ułamany PIN - odrzucenie › Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed1a.news.xs4all.n
    l!xs4all!newspeer1.nac.net!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 06 Mar 2014 10:02:09 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    References: <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <53183990$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.17.90
    X-Trace: 1394096529 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2144 79.187.17.90:46247
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:735863
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-03-06 09:48, Budzik pisze:
    > Reklamowałem sprzet ładowany przez USB - GPS.
    > Zakup ponad rok temu.
    > Firma niestety zdecydowanie niższa półka rynkowa - na razie nie piszę,
    > jaka.
    > Reklamacja została odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne.
    > Sprzet w bardzo dobrym stanie, żadnych rys, obluzowania gniazda.
    >
    > Po wymianie korespondencji okazało się, ze wyłamane są piny w gnieździe USB
    > - takie ledwo widoczne w srodku.
    >
    > No to odpisuję, że skoro się wyłamały, to znacyz ze były złej jakości.
    > Gniazdno USB nie ma możliwości nieumiejetnego obsługiwania, złego wkładania
    > łądowarki etc - sa prowadnice, wkładasz i już.
    > Ergo - typowy przykład wady produktu i proszę o naprawę w ramaach
    > niezgodności z umową.
    >
    > A serwis zupełnie nie odnosząc się do wady ukrytej, jak mantrę powtarza, że
    > uszkodzenia mechaniczne nie podlegają naprawie.
    >
    > Rozumiem, gdyby było wyrwane gniazdo, czy zbita szybka wyświetlacza...
    >
    > Co o tym sądzicie? Jak dalej postąpić?

    Skoro nie potrafią naprawić, to może poprosić o zwrot pieniędzy, albo
    wymianę na działający?


    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1