  • Data: 2014-03-06 13:03:49
    Temat: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA2E863BBD4354budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Reklamowałem sprzet ładowany przez USB - GPS.
    > Zakup ponad rok temu.
    > Firma niestety zdecydowanie niższa półka rynkowa - na razie nie piszę,
    > jaka.
    > Reklamacja została odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne.
    > Sprzet w bardzo dobrym stanie, żadnych rys, obluzowania gniazda.
    >
    > Po wymianie korespondencji okazało się, ze wyłamane są piny w gnieździe
    > USB
    > - takie ledwo widoczne w srodku.
    >
    > No to odpisuję, że skoro się wyłamały, to znacyz ze były złej jakości.
> [...]

    Dać sobie spokój. Ty możesz twierdzić co chcesz a oni mają 15 świadków, że
    "TO TAK
    JUŻ BYŁO". Chcesz szukać rzeczoznawców, przeprowadzać eksperymenty procesowe
    ?

    Jeśli minął już rok to teraz ty musisz udowodnić, że produkt miał wadę.
    Jeśli to oczywiście
    faktycznie była reklamacja z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej.

    No a gniazdo oczywiście można uszkodzić. Nawet takie dobrej jakości.