    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestrowanie rozmów.
    Date: Fri, 13 Aug 2004 18:55:39 +0200

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1lj7j8t117xbv$.dlg@elektro-instal.com...

    > Znasz co będzie treścią rozmowy skoro dopiero podnosisz słuchawkę? Masz
    > zdolności kaszpirowskiego?? :P

    Nie, ale o ile nie jestem nachlany, to z reguły po jej zakończeniu już znam.

    > Masz do czynienia z _normalnymi_ instytucjami typu banki? Dlaczego tam
    > jesteś _przed_ połączeniem z konsultantem informowany o nagrywaniu rozmów
    > celach bezpieczeństwa, jeżeli nie wyrazisz zgody proszą o rozłączenie się.

    Nie wiem. Wiesz, ja z reguły przy powitaniu podaję swoje imię - ale jak ktoś
    nei wymieni, to do więzienia nie idzie. To, że ktoś grzecznościowo coś robi,
    to wcale nie czyni jeszcze obowiązku, że wszyscy mają tak robić.

    > Wiem że wysuniesz argument że za pomocą konsultanta możesz wykonać przelew
    > i że to jest dowód dla banku że to na Twoje żądanie go wykonano i na taki
    > rachunek który wskażesz. Ale jeżeli dzwonisz w sprawie tylko
    informacyjnej?
    > Skoro by to b=nie było istotne to banki by nie informowały o fakcie
    > nagrywania bo i po co?

    By mieć dowód na to, jakiej Ci informacji udzielili. Byś im później nie
    wmawiał głupot. By kontrolować własnych pracowników, czy głupot klientom nie
    opowiadają. Nie chce mi się innych przyczyn jeszcze wymyślać.