    From: MaXxX <m...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestracja DG - jak, gdzie i za ile?
    Date: Thu, 21 Mar 2002 11:01:01 +0100

    Dnia Thu, 21 Mar 2002 09:06:10 +0100, Carlosky (c...@p...onet.pl) pisze
    na pl.soc.prawo:

    > bo tyle kosztuje i czekasz ok 2 tyg

    Jasna zaraza.

    To jeżeli mam np. taką sytuację, że zarabiałbym VATo-podpadająco 450 zł
    miesięcznie, to będzie to rocznie 5400, podatek koło 1100 więc poniżej VATu,
    wszystko w porządku, DG mi niepotrzebna.
    Ale jak zarobię 1000 zł, to podpadam pod VAT - od całości przecież - ale
    miesięcznie 1000 minus ZUS 400-coś, i koszta konta bankowego, to mi w ręce
    zostaje raptem połowa z tego! To jest normalne czy coś koszmarnie pokręciłem?
    Bo jeżeli nie pokręciłem i zarobię np. 500 zł miesięcznie, to więcej będzie
    mnie kosztować ZUS i banki niż zarobię, a to jest bez sensu!

    Jak w takim razie SENSOWNIE i oczywiście po minimalnych kosztach załatwić,
    żeby nagle nie musieć więcej płacić niż zarabiać, bo to jakaś paranoja..???

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,