  • Data: 2013-06-14 22:53:10
    Temat: Re: Reforma sadownictwa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jun 2013, Bogdan Idzikowski wrote:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał

    > A jakie to podatki w tym roku Wincenty podnosi? Już się pogubiłem.
    > Możesz wyjaśnić?

    Ja spróbuję, nie pytany :>
    Z analizy zacytowanego tekstu przedpiścy nie wynika, że podatki
    musiały być podniesione w tym roku - w tym roku tylko powiększa
    się... wróć, rząd powiększa dziurę, podnoszenie podatków mogło być
    wcześniej, do literalnej treści taka wersja pasuje.
    I to nie jest zabawne :(

    pzdr, Gotfry