  • Data: 2013-06-14 22:30:33
    Temat: Re: Reforma sadownictwa
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:51bb721b$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...

    > Merytoryka żywcem z Niesiołowskiego.
    > A gdzie się podział profesjonalizm, zrozumienie dla odmienności,
    > poszanowanie innych poglądów?
    > Słuchałeś ostatnio jakiegoś ministra? :-)
    > Może być ten co prace daje przy pomocy urzędników z urzędów pracy ;-)
    > Ma fantazję chłopak. Normalnie młotkiem po jajkach :-)
    >
    > No dobra miejmy litość. Słupki spadają wszystko trzeszczy i jeszcze
    > Schetyna nogi podstawia. Biedny premier ;-)

    > PS. Można się pośmiać ale jaka przyszłość się kreuje dla mojego 7 letniego
    > syna...

    To ty geniuszu powinieneś kreować przyszłość swojego syna. Jeśli nie
    potrafisz, to daj mu na imię Alfons (imię i zawód) i ucz języków.

    setnie mnie rozbawiłeś

    ps. zwróć się do Rokity. Może ci pomoże, lub jakiejś rady udzieli.

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie