  • Data: 2005-11-23 16:20:15
    Temat: Re: Reader's Digest- nachalna przesyłka
    Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dm22cb$q1o$1@opal.futuro.pl...

    > a jestes pewny ze nie masz karty zadnego premium club czy cos w tym
    > stylu, ze statoila albo pizza hut, lub czegos podobnego?

    Jak nadmieniłem brzydzę się Reader's Digest i innymi w podobnie brzydki
    sposób nachalnymi. Dlatego przed podpisaniem wszelkich dokumentów zazwyczaj
    dokładnie sprawdzam stopień przetwarzania mojch danych. Zgadzam się tylko do
    niezbędnego minimum. Nie mam też żadnych dziwnych kart .

    > przeczytaj dokladnie to co
    > dostajesz napewno jest napisane skad maja twoje dane

    Ta przesyłka to sterta karteluszek, pozaklejanych dziwnymi naklejkami,
    kluczykiem, zdrapkami i tp bzdury. Nie przymierzam się każdego karteluszka
    sprawdzać, aż do "podszewki", odklejać kolejne naklejki, zdrapywać "zdrapki"
    . Nie widzę nigdzie w widocznych miejscach danych które pozwoliłyby mi w
    prosty sposób działać .

    Robol