  • Data: 2005-11-23 15:37:52
    Temat: Re: Reader's Digest- nachalna przesyłka
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stefan wrote:

    > prawem ? Nadmieniam, że wykluczam jakškolwiek ?wiadomš zgodę na
    > przetwarzanie moich danych przez firmę której się brzydzę [z powodu

    a jestes pewny ze nie masz karty zadnego premium club czy cos w tym
    stylu, ze statoila albo pizza hut, lub czegos podobnego?

    do mojej zony tez przyszla kartka na adres ktorego nigdzie nie podaje,
    ze zapewne wygra mondeo :)
    okazuje sie ze dane pochodza wlasnie stamtad, przeczytaj dokladnie to co
    dostajesz napewno jest napisane skad maja twoje dane