    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Re: Wezwanie do zapłaty, nieprawidłowe dane.
    Date: Tue, 5 Dec 2006 10:34:24 +0100

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    news:pan.2006.12.05.08.31.58.99546@olgierd.wordpress
    .com...

    > A jakie dane ma podać?? Twoje? "Dostałem pismo, nie adresowane do mnie,
    > nie wiem do kogo, nie wiem kim jestem, nie wiem jak się nazywam"?

    Może spokojnie im po prostu oddzwonić, że wysłali list do Kowalskiego, a pod tym
    adresem Kowalski nie mieszka. Mówić im, kto mieszka obowiązku nie ma. Przy
    wysyłaniu pisma to już większy kłopot. Niby formę pisemną spokojnie dochowa, jak
    napisze to co wyżej i podpisze nieczytelną parafą, ale jakby chciał mieć dowód
    nadania, to już co najmniej na kopercie pasowało by podać swoje dane, bo poczta
    inaczej nie przyjmie. Tutaj niby można zastosować wybieg zaproponowany przez
    Malucha, ale głupio będzie później gdziekolwiek się takim pismem legitymować.