  • Data: 2006-12-05 12:40:03
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty, nieprawidłowe dane.
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:el3er3$1tl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A mozesz mi powiedzieć, cóż ów prokurator miałby niby w tej sparwie
    > zrobić? To

    Pisałem *rozważam*, bo spotkałem się z przypadkami gdy windykacja coś
    niesłusznie chciała /z różnych przyczyn/ to takie stanowcze postraszenie
    wymiarem sprawiedliwości odnosiło skutek. Brali się za robotę zgodną z
    prawem /czasami ich działania są nie co naciągane, o czym oficjalnie mówią/
    i odczepiali się albo przestawali popełniać błędy.

    > znaczy teoretycznie, to spokojnie mozna w ich imieniu złożyć zawiadomienie
    > o przestętwie. Skoro ktoś im podał przy kontroli biletó lipne dane, to bez
    > wątpienia popełnił przestępstwo. Jest to w sumie dobre rozwiązanie.
    > prokurator sprawę szybko wyjaśni.

    Jak twierdzi, że nie jechał tym pociągiem, to podałeś dobry teoretyczny
    przykład. W takim przypadku nie trzeba *rozważać* ale zawiadomić
    prokuratora.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch