  • 1. Data: 2002-03-01 10:52:12
    Temat: Re: Re: Pytanie o samochód dostawczy
    Od: "news.tpi.pl" <K...@s...net.pl>

    Ależ Leszku, kochanie moje ;-)
    Jest zwyczaj, iż Nowy pojawiający się na tej grupie wita sie choćby zwykłym
    'dzień dobry', a nie zaczyna od bluzgania kazdemu kto zwroci mu (sluszna
    zreszta) uwagę. Czy w swiecie 'nie wirtualnym' też gryziesz otaczajacych cię
    ludzi ?
    Moja rada - zmień nick i zacznij wszystko od poczatku ;-)
    A teraz przepros i wyjdz.

    Krzysztof (dobrze, ze nie Leszek)

  • 2. Data: 2002-03-01 12:08:08
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Kochany newsie.Zacytuj moze kawalek mojego bluzgania."Nowy" to bylem dawno
    temu.A wyjsc mozesz,nikt nie trzyma.Twoj post jest niesmaczny.

    Leszek