    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 28 Aug 2013 09:11:43 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: Chcemy, żeby dziecko wyjechało z ciotką za granicę
    <521a2bd7$0$1228$65785112@news.neostrada.pl> <kvdb3h$43o$4@dont-email.me>
    <521a35d1$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <521b946c$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <521bb945$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <521bd438$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <521bf01a$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    <521c7129$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <521cf473$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1308272207490.2136@quad>
    <521d1644$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>

    On Tue, 27 Aug 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Zatrzymania samochodu nie wykluczam. Ale osoby?

    Potrzebny byłby komentarz powołującego się na dany przypadek.
    Właśnie na to wskazuję - na ogół osoba jeżdżąca "wszędzie" własnym
    samochodem nie wyobraża sobie rozstania z nim, a i zatrzymujący
    może nieco zaokrąglić literalne brzmienie przepisu do formy
    "pan dalej nie pojedzie" (zamiast "ten samochód dalej nie pojedzie,
    pan może iść piechotą")

    > Zatrzymania pod zastaw samochodu wykluczyć nie mogę.

    Podejrzewałbym właśnie taką nieścisłość.

    pzdr, Gotfryd