  • Data: 2013-08-28 09:45:17
    Temat: Re: Chcemy, żeby dziecko wyjechało z ciotką za granicę
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2013 15:19, witek pisze:

    >> Matka też ma wozić
    >> papier notarialny? Oboje rodzice?
    >
    > Dokładnie tak. Oboje rodzice.

    Oboje rodzice idąc razem na spacer z dzieckiem też mają brać jakieś
    kwity? Przecież żadne kwity nie pomogą, jeśli policjant ma wątpliwości
    co do tożsamości dziecka.

    Obudź się.

    I przestań nawracać do USA, bo była mowa o Schengen. Zresztą wydaje mi
    się, że USA znacznie bardziej pilnują, żeby ktoś nie wjechał, niż żeby
    nie wyjechał. Za moich czasów kontroli wyjazdowej na granicy z Kanadą w
    ogóle nie było. Jak ktoś chciał wyjechać, to wyjeżdżał, a nawet
    wylatywał, czy go jakaś władza szukała, czy nie (patrz Roman Polański).
    Nie wiem, może się coś zmieniło. Ale w Schengen nie są.

    MJ