    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Raty + karta - sprzedaż wiązana, czy to legalne?
    Date: Tue, 27 May 2008 21:36:56 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 27 maj 2008 21:30
    (autor Maciej Bebenek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <483c6173$0$15049$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Pomijając drobny fakt, że na 99,999 % ta karta jest bezpłatna,

    Nie sądzę. Nie ma bezpłatnych kart. To kłamstwa z reklam, które też powinny
    być zakazane. Kiedyś taka babka od ,,bezpłatnej'' karty na targowisku mi
    wyliczyła ile ona kosztuje... Do tego nawet jakby jakimś cudem była
    bezpłatna, to pewnie będzie samowznawiająca się i sama niszczarka zapewne
    wiele nie pomoże, bo i tak problem pozostaje. No i koszt, jaki już
    poniosłem -- też zostaje.

    > powinieneś razem z nią (albo raczej z umową) dostac oświadczenie o
    > odstąpieniu od umowy.

    No tak niby twierdzi infolinka. Wysłałem faksem rezygnację, zgodnie z jej
    wytycznymi. Tylko że nikt mi zszarganych nerwów nie zwróci ani kosztów ani
    zmarnowanego czasu. No i czy to legalne? Bo takie wredne działanie banku
    chyba powinno zostać ukrócone.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com